Τελευταία Νέα:

Βαριές καμπάνες στα… κεφάλια που δεν φορούν κράνος!







Θ’ αλλάξουν πολλά στο νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και οι ποινές θα γίνουν ιδιαίτερα αυστηρές, για όλους όσοι συνεχίζουν να παρανομούν, θέτοντας σε κίνδυνο τόσο τη δική του ασφάλεια, όσο και αυτή των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.

Οι επιβάτες των δίκυκλων, δεν αποτελούν εξαίρεση και ο ΚΟΚ θα προβλέπει μεγαλύτερες ποινές και πιο τσουχτερά πρόστιμα, για την πιο συνηθισμένη παράβαση, τη μη χρήση του προστατευτικού κράνους.

«Θα είμαστε αυστηρότεροι στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με όσους επιμένουν να κινδυνεύουν και να παρανομούν κινούμενοι χωρίς το προστατευτικό κράνος. Θα υπάρχουν αυστηρές ποινές και υψηλά χρηματικά πρόστιμα, ειδικά για τους καθ’ έξιν παραβάτες» τόνισε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου, μιλώντας στο 1ο Συνέδριο Sustainable Ride που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo.

Η υφυπουργός επεσήμανε πως είναι απολύτως αναγκαίο ως λαός να αναπτύξουμε μια κουλτούρα ασφάλειας συνολικά, που ξεκινά από τα παιδιά μας.

«Το παιδί πρέπει να φορά κράνος στα ρόλερ, στο πατίνι, στο ποδήλατο, στο σκι και σε όλες τις μορφές κινητικότητας που ενέχουν ταχύτητα.

Τα στοιχεία σήμερα δείχνουν ότι το 34% των τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα μας αφορούν μηχανές. Το 2021 είχαμε 214 θύματα. Αν σ’ αυτό το ποσοστό προστεθούν τα ποδήλατα και τα μοτοποδήλατα ανεβαίνουμε στο 40%. Ο απολογισμός δεν είναι καλός.

Είναι σημαντικό να μειώσουμε την ταχύτητά μας, να φοράμε πάντα το κράνος και τα προστατευτικά, αλλά και να τηρούμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ώστε να συνυπάρχουμε με ασφάλεια».


Επιδότηση για ηλεκτρικά δίκυκλα!

Στη συνέχεια της ομιλίας της, η κυρία Αλεξοπούλου αναφέρθηκε και στο χαμηλό ενεργειακό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα των δίκυκλων και μίλησε για τις επιδοτήσεις, αλλά και την απόσυρση σχετικά με τα μηχανάκια.

«Τα ηλεκτρικά μηχανάκια τα οποία σήμερα, μέσω του κρατικού προγράμματος ενισχύσεων “Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ” και αύριο μέσω του “Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ” επιδοτούνται με ποσό έως 3.000 ευρώ.

Ταυτόχρονα υπάρχει και επιδότηση απόσυρσης που φτάνει τα 400 ευρώ. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα επιδοτούνται έως 800 ευρώ. Είναι λοιπόν μια καλή ευκαιρία για όλους τους δικυκλιστές να αποκτήσουν ένα καινούριο ηλεκτρικό δίκυκλο με μικρότερο κόστος.

Το ηλεκτρικό σκούτερ, όπως πιθανόν γνωρίζετε, καταναλώνει πολύ λιγότερο από τα συμβατικά, έχει χαμηλότερο κόστος συντήρησης. Δεν ρυπαίνει εκεί που κινείται, δεν ηχορυπαίνει, είναι πολύ πιο εύχρηστο, αλλά και ευχάριστο στη χρήση.

Όλα αυτά καθιστούν σημαντική την συμβολή του στην προσπάθειά μας για Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα».

 newsauto.gr















-------------------------
To Almopia24.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.