Τελευταία Νέα:

Αποκαθίσταται η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, πότε ξεκινούν τα δρομολόγια για τους επιβάτες


Αποκαθίσταται η σιδηροδρομική σύνδεση στον κεντρικό άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, που είχε διακοπεί εξαιτίας των καταστροφών που προκλήθηκαν από τις κακοκαιρίες «Daniel» και «Elias».
Αργά το βράδυ της Κυριακής 10 Δεκεμβρίου έφτασε στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία που εκτέλεσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκης – Αθήνας, έπειτα από τη διακοπή που προκάλεσαν οι κακοκαιρίες «Daniel» και «Elias».

Έως τις 16 Δεκεμβρίου στον σιδηροδρομικό άξονα θα κινούνται μόνο εμπορευματικοί συρμοί, ώστε να αποσυμφορηθούν το ταχύτερο δυνατόν τα εμπορευματικά κέντρα. Από τις 16 Δεκεμβρίου θα δρομολογηθούν και τα επιβατικά τρένα, προκειμένου να αποκατασταθεί πλήρως η σιδηροδρομική εξυπηρέτηση.

Εντός των πρώτων μηνών του 2024 θα ξεκινήσουν και οι εργασίες οριστικής αποκατάστασης τόσο του κύριου άξονα όσο και των δύο άλλων σιδηροδρομικών τμημάτων, Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, αλλά και της τουριστικής γραμμής του Πηλίου.

Σημειώνεται ότι με την ολοκλήρωση των εργασιών της προσωρινής αποκατάστασης της γραμμής καθόδου στο τμήμα από Δομοκό μέχρι Λάρισα με ηλεκτροκίνηση, πραγματοποιήθηκαν από τον ΟΣΕ, με καταγραφικό τρένο, οι προβλεπόμενες μετρήσεις, ώστε να πιστοποιηθεί η γραμμή προτού δοθεί σε κυκλοφορία, όπως απαιτούν οι σχετικοί κανονισμοί.

Από την επεξεργασία των μετρήσεων η γραμμή μετρήθηκε ως κατάλληλη για ταχύτητες μέχρι και 160 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Παρόλα αυτά, η ταχύτητα εκμετάλλευσης ορίζεται στα 80 χιλιόμετρα ανά ώρα, λόγω των εργασιών αποκατάστασης της γραμμής ανόδου. Επίσης, έγινε έλεγχος και της γραμμής επαφής, καθώς και όλων των εγκαταστάσεων, που σχετίζονται με την ηλεκτροκίνηση.













-------------------------
To Almopia24.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.