Gov.gr: Θα ζητάμε φωνητικά τα έγγραφα και τις υπηρεσίες που θέλουμε
Αλλαγές έρχονται στο Gov.gr με στόχο την διευκόλυνση των πολίτων. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης θα αναβαθμίσει την υπηρεσία με την βοήθεια φωνητικών εγγράφων.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη ΔΕΘ έγινε αναφορά από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος ανέφερε πως είναι η ώρα των μεγάλων αλλαγών.
Στόχος της κυβέρνησης, όπως είπε, είναι να μετατραπεί το ταχύτερο δυνατό η Ελλάδα σε μία σύγχρονη, ευρωπαϊκή, χώρα. Ο κ. Μητσοτάκης μεταξύ άλλων ανέφερε πως ένα από τα εργαλεία που θα χρησιμοποιηθούν προς αυτή την κατεύθυνση θα είναι και η τεχνητή νοημοσύνη.
Μία πρώτη «γεύση» από το πώς θα μπορούσε η AI να χρησιμοποιηθεί από το κράτος, δόθηκε από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.
Μία πρώτη «γεύση» από το πώς θα μπορούσε η AI να χρησιμοποιηθεί από το κράτος, δόθηκε από τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1, ανέφερε ότι μελλοντικά θα υπάρχει η δυνατότητα να γίνει χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στο Gov.gr, όπου οι πολίτες με φωνητική εντολή θα μπορούν να ζητούν τις υπηρεσίες και τα έγγραφα που θέλουν!
Η AI δοκιμάζεται ήδη και πολύ σύντομα θα είναι στη διάθεση των πολιτών.
«Το Gov.gr περνάει πλέον σε μια νέα εποχή. Κάθε 2 μέρες περίπου, μια νέα υπηρεσία προστίθεται για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή των πολιτών», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαστεργίου.
Η AI δοκιμάζεται ήδη και πολύ σύντομα θα είναι στη διάθεση των πολιτών.
«Το Gov.gr περνάει πλέον σε μια νέα εποχή. Κάθε 2 μέρες περίπου, μια νέα υπηρεσία προστίθεται για να κάνει πιο εύκολη τη ζωή των πολιτών», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαστεργίου.
«Χαρακτηριστικό παράδειγμα η χρήση τεχνητής νοημοσύνης στο Gov.gr, η οποία ήδη δοκιμάζεται και πολύ σύντομα θα είναι στη διάθεση των πολιτών και θα τους δίνει τη δυνατότητα να περιγράφουν ηχητικά αυτό που θέλουν, ακόμη κι αν δεν ξέρουν ακριβώς τι είναι αυτό και με την συνδρομή της τεχνητής νοημοσύνης να εξυπηρετούνται», συμπλήρωσε.
Τι προσφέρει η «επόμενη γενιά» του gov.gr
Τη δυνατότητα κάθε πολίτης ή επιχείρηση να έχει πρόσβαση σε όλους τους φορείς του Δημοσίου και για όλες τις υπηρεσίες του, μέσα από μία και μοναδική εφαρμογή, 24 ώρες το 24ωρο, θα προσφέρει η «επόμενη γενιά» του gov.gr, που αναμένεται να είναι διαθέσιμη το 2025.
Ο λόγος για την Ενιαία Ψηφιακή Υποδομή Εξυπηρέτησης Πολιτών και Επιχειρήσεων, γνωστή και ως CRM (Customer Relationship Management), ένα από τα πιο σημαντικά έργα του Δημοσίου που υλοποιούνται στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού.
Ουσιαστικά, πρόκειται για τη μετεξέλιξη της ενιαίας πύλης του Δημοσίου gov.gr, που ήδη έχει αλλάξει την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων.
Ουσιαστικά, πρόκειται για τη μετεξέλιξη της ενιαίας πύλης του Δημοσίου gov.gr, που ήδη έχει αλλάξει την καθημερινότητα πολιτών και επιχειρήσεων.
Η έλευση της νέας ενιαίας υποδομής (CRM) θα αναβαθμίσει ακόμα περισσότερο και την εμπειρία των χρηστών του συστήματος.
Άλλωστε, το CRM αποτελεί ένα από τα κομβικά έργα του σχεδίου «Ελλάδα 2.0» που υλοποιεί η Κοινωνία της Πληροφορίας (ΚτΠ) με σκοπό να εξελίξει – επεκτείνει στον μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες του gov.gr.
Το συγκεκριμένο έργο, άλλωστε, βρίσκεται πολύ ψηλά στις προτεραιότητες του νέου υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου.
in.gr
-------------------------
To Almopia24.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.