Η πρώτη και μεγαλύτερη έρευνα για το video content στην Ελλάδα!
Το βίντεο φαίνεται να γίνεται βασιλιάς για την παραγωγή περιεχομένου καθώς οι περισσότερες πλατφόρμες social media πλέον φαίνεται να έχουν την τάση να προωθούν περισσότερο το συγκεκριμένο μέσο.
Στην ierax analytix θελήσαμε να ρωτήσουμε τους θεατές/χρήστες πως οι ίδιοι αντιλαμβάνονται τη δημιουργία βίντεο περιεχομένου στην Ελλάδα για να προσφέρουμε πολύτιμα insights σε στελέχη μάρκετινγκ και δημιουργούς.
Για εξακρίβωση των στοιχείων, τρέξαμε την ίδια έρευνα σε control group 1.000 ατόμων στο panel της ierax analytix όπου γνωρίζουμε τα δημογραφικά τους. Παράλληλα αφαιρέσαμε ερωτηματολόγια που δεν πέρασαν στατιστικά τεστ εγκυρότητας.
Το φύλο ήταν 42% άνδρες, 56% γυναίκες και 2% nonbinary ενώ στις ηλικίες επιλέξαμε ένα διαχωρισμό 50% 18-29 και 50% 30+.
Το διάστημα εμπιστοσύνης 98% με περιθώριο λάθους 4% σημαίνει πως αν τρέχαμε την έρευνα 100 φορές, τις 98 από αυτές τα ποσοστά θα ήταν μέχρι +-4%.
Το διάστημα εμπιστοσύνης 98% με περιθώριο λάθους 4% σημαίνει πως αν τρέχαμε την έρευνα 100 φορές, τις 98 από αυτές τα ποσοστά θα ήταν μέχρι +-4%.
-------------------------
To Almopia24.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.