Γιατί οι αεροσυνοδοί έχουν το χέρι πίσω από την πλάτη;
Αν ταξιδεύετε συχνά ή είστε απλά παρατηρητικοί, ίσως έχετε δει πως το πλήρωμα θαλάμου πάντα κρατά τα χέρια του πίσω από την πλάτη καθώς χαιρετά τους επιβάτες.
Αυτό συμβαίνει και ενώ περπατούν στους διαδρόμους της καμπίνας. Επιπλέον, δεν φαίνεται να ελέγχουν πραγματικά αν οι ζώνες των επιβατών είναι δεμένες και αν τα κινητά τους τηλέφωνα είναι απενεργοποιημένα.
Όπως έχει αποδειχθεί, υπάρχει ένας σημαντικός λόγος για αυτό. Εμείς θα σας τον αποκαλύψουμε.
Στην πραγματικότητα είναι πολύ απλό: Πριν την απογείωση, το πλήρωμα πρέπει να μετρήσει τον αριθμό των ανθρώπων που επιβιβάστηκαν. Αυτό συμβαίνει είτε όταν εισέρχονται στο αεροπλάνο, ή μόλις καθίσουν στις θέσεις τους. Το πλήρωμα χρησιμοποιεί έναν ειδικό μετρητή για αυτό.
Πριν από κάθε απογείωση του αεροπλάνου, το πλήρωμα καμπίνας πρέπει να μετρήσει τον αριθμό των επιβατών. Επιβεβαιώνουν έτσι ότι όλοι όσοι έχουν κλείσει εισιτήρια βρίσκονται μέσα στο αεροσκάφος. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει μπροστά στους επιβάτες μετρώντας για παράδειγμα «κεφάλια». Έτσι χρησιμοποιείται ένα ειδικό μηχάνημα, ένας μετρητής. Αυτός ο μικροσκοπικός μετρητής βρίσκεται στα χέρια των αεροσυνοδών όταν μπαίνεις στο αεροπλάνο.
Κάθε φορά, λοιπόν, που μπαίνεις μέσα η αεροσυνοδός χρησιμοποιεί τον μετρητή και σε προσθέτει στους επιβάτες. Στο τέλος ελέγχει αν ο αριθμός όσων βρίσκονται στο αεροσκάφος είναι ο ίδιος με αυτόν που έχει στη λίστα της. Σε περίπτωση που δεν έχει προλάβει να κάνει τη διαδικασία στην πόρτα του αεροσκάφους το κάνει ακριβώς πριν την απογείωση. Περνάει δηλαδή στο διάδρομο και διακριτικά χρησιμοποιεί τον μετρητή.
Αυτό είναι ένα μόνο από τα πράγματα που κάνουν οι αεροσυνοδοί κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο αεροπλάνο χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Η πολυπλοκότητα της δουλειάς τους είναι μεγάλη. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι.
Γι’ αυτό το λόγο, μάλιστα, το προσωπικό του αεροσκάφους εκπαιδεύεται πολλούς μήνες πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση. Θα πρέπει να είναι εντελώς βέβαιο ότι μπορούν να ανταποκριθούν σε κάθε συμβάν. Σε κάθε ιδιαίτερο περιστατικό που τυχόν θα προκύψει κατά τη διάρκεια της πτήσης.
-------------------------
Όπως έχει αποδειχθεί, υπάρχει ένας σημαντικός λόγος για αυτό. Εμείς θα σας τον αποκαλύψουμε.
Στην πραγματικότητα είναι πολύ απλό: Πριν την απογείωση, το πλήρωμα πρέπει να μετρήσει τον αριθμό των ανθρώπων που επιβιβάστηκαν. Αυτό συμβαίνει είτε όταν εισέρχονται στο αεροπλάνο, ή μόλις καθίσουν στις θέσεις τους. Το πλήρωμα χρησιμοποιεί έναν ειδικό μετρητή για αυτό.
Πριν από κάθε απογείωση του αεροπλάνου, το πλήρωμα καμπίνας πρέπει να μετρήσει τον αριθμό των επιβατών. Επιβεβαιώνουν έτσι ότι όλοι όσοι έχουν κλείσει εισιτήρια βρίσκονται μέσα στο αεροσκάφος. Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει μπροστά στους επιβάτες μετρώντας για παράδειγμα «κεφάλια». Έτσι χρησιμοποιείται ένα ειδικό μηχάνημα, ένας μετρητής. Αυτός ο μικροσκοπικός μετρητής βρίσκεται στα χέρια των αεροσυνοδών όταν μπαίνεις στο αεροπλάνο.
Κάθε φορά, λοιπόν, που μπαίνεις μέσα η αεροσυνοδός χρησιμοποιεί τον μετρητή και σε προσθέτει στους επιβάτες. Στο τέλος ελέγχει αν ο αριθμός όσων βρίσκονται στο αεροσκάφος είναι ο ίδιος με αυτόν που έχει στη λίστα της. Σε περίπτωση που δεν έχει προλάβει να κάνει τη διαδικασία στην πόρτα του αεροσκάφους το κάνει ακριβώς πριν την απογείωση. Περνάει δηλαδή στο διάδρομο και διακριτικά χρησιμοποιεί τον μετρητή.
Αυτό είναι ένα μόνο από τα πράγματα που κάνουν οι αεροσυνοδοί κατά τη διάρκεια της παραμονής μας στο αεροπλάνο χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. Η πολυπλοκότητα της δουλειάς τους είναι μεγάλη. Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για ένα ασφαλές και άνετο ταξίδι.
Γι’ αυτό το λόγο, μάλιστα, το προσωπικό του αεροσκάφους εκπαιδεύεται πολλούς μήνες πριν πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση. Θα πρέπει να είναι εντελώς βέβαιο ότι μπορούν να ανταποκριθούν σε κάθε συμβάν. Σε κάθε ιδιαίτερο περιστατικό που τυχόν θα προκύψει κατά τη διάρκεια της πτήσης.
-------------------------
To Almopia24.gr θεωρεί δικαίωμα του κάθε αναγνώστη να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, τονίζουμε ρητά ότι αυτό δε σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, καθώς αυτές εκφράζουν τον εκάστοτε χρήστη, σχολιαστή ή αρθρογράφο.